Ranking YouTube

Najbardziej kompletny spis kanałów Youtube w Polsce.

Na stronie vlogi.info znajdziesz zawierający prawie 50000 pozycji ranking polskich kanałów na youtube. Znajdziesz również spisy tematyczne kanałów oraz zestawienie kanałów ukraińskich i szwedzkich.

Łowisko Wielkopolskie

Dane z symbolem "*" są opracowane przez vlogi.info i nie pochodzą z serwisu YouTube.

Statystyki kanału Łowisko Wielkopolskie

• ilość subskrypcji: 701
  • ilość opublikowanych filmów: 39
  • ilość wyświetleń: 515495

Opis kanału:

Witam wszystkich wędkarzy. Pewnego dnia mój brat dostał od dziadka 5 metrowego bata i żyłkę nawiniętą na kawałku kartonu, i od tego momentu zaczęła się nasza wędkarska przygoda. Trzeba było wypróbować bata pierwszy raz, więc wybraliśmy się na prywatny staw do kolegi naszego taty i siedzieliśmy na brzegu jakieś 2 godziny, nikomu już się nie chciało, nic nie brało jeszcze upał. I stało się branie jest, co zrobić, ja byłem tylko obserwatorem, a mój brat (młodszy) operatorem wędziska, w jednym momencie ucieszyliśmy się, bo było to nasze pierwsze zaobserwowane branie, brat zaciął i okazało się że to nie mała ryba, bo ok. 2kg karp , który niestety się odpiął podczas wyciągania z wody (brak doświadczenia i podbieraka). I tak w skrócie wyglądała nasza pierwsza wyprawa. Mieliśmy ochotę jeździć na ryby codziennie, ale to nie było wykonalne. Z czasem dokupiliśmy sporo rzeczy jak na amatorów i tak WĘDKARSTWO STAŁO SIĘ NASZYM HOBBY. Zaczęliśmy nagrywać hole ryb by pokazać znajomym i jesteśmy na YT